Type-Moon x ufotable – הפרויקט הבא?

מי שעוקב אחריי בטוויטר בוודאי שם לב להתלהבות הגדולה שלי לאחר שפורסם השבוע הטריילר החדש לרימייק הכה מצופה של הויז'ואל נובל Tsukihime. יחד עם חלון היציאה (קיץ 2021) שהוכרז סופסוף אחרי ציפיה של יותר מעשור, הביא הטריילר גם הפתעה נעימה בדמות פתיח שהונפש על ידי סטודיו ufotable.

מדובר באותו הסטודיו שעובד בצמוד לחברת המשחקים Type-Moon ויצר גרסאות אנימה ליצירות מוכרות שלהם כמו Fate ו Kara no Kyoukai. אחרי שסיימו באוגוסט האחרון להנפיש את טרילוגיית סרטי Heaven's Feel (הבלוריי יגיע רק בסוף מרץ), המהווים את סיומה של Fate/stay night עליהם עבדו בשנים האחרונות, עולה השאלה מה הלאה. כצפוי, השאלה הזו קיבלה חיזוק השבוע עם לא מעט קריאות לייצר גרסת אנימה ל Tsukihime, על האפשרות הזו אדבר בכתבה גם כן, כמו גם אפשרויות אחרות שקיימות, ואעריך מה הסיכויים לדעתי לקבל כל אחת מהן ומתי.

*מדובר בהערכות בלבד, לא מבוססות על איזשהו מידע קיים שנתן הסטודיו, ובמידה מסוימת אפשר להגיד שמדובר ברשימת משאלות אישית. יתכן שאף אחד מהיצירות ברשימה לא תקבל אנימה ויתכן שכולן יקבלו בסופו של דבר, מי יודע. כמו כן, רצוי לזכור שבימים אלה ufotable נהנים מההצלחה הקולנועית הגדולה של פרויקט אחר שלהם שלא קשור ב Type-Moon, הלוא הוא הסרט של Kimetsu no Yaiba ששבר שיאים בקופות, ויותר מסביר להניח שבעקבות ההצלחה יעדיפו בסטודיו למקד את מירב המשאבים בעונות נוספות עבור הסדרה ההיא בטווח הקרוב.

*נקודה נוספת: Fate/Grand Order לא ברשימה, פשוט כי ממה שנראה כרגע היא מחולקת בידי סטודיואים אחרים (ולפחות CloverWorks עשו עבודה לא רעה איתה, לי אישית אין בעיה שימשיכו). יתכן שחלקים ממנה יגיעו גם ל ufotable, אבל אין חלק ספציפי שלדעתי זה מאוד מתבקש דווקא לגביו.


Tsukihime

נתחיל ביצירה שכבר נגענו בה.

Tsukihime היא נובלה ויזואלית שיצאה לשוק בדצמבר 2000. מדובר באחת היצירות היותר מוקדמות של Type-Moon שנכתבה על ידי קינוקו נאסו (אותו הכותב של Fate/stay night ו Kara no Kyoukai). למעשה, קיבלה היצירה כבר גרסת אנימה בשנת 2003 על ידי סטודיו J.C. Staff, אם כי זו נחשבת לרעה במיוחד עד שהמעריצים נוהגים להתכחש לקיומה.

הסיפור עוקב אחר תלמיד תיכון בשם טוהנו שיקי, בן למשפחת אצולה שנפצע בצעירותו בתאונה. לאחר שהתעורר שיקי בבית החולים גילה שגופו עבר שינוי מוזר. בעוד הפציעה פיתחה אצל שיקי אנמיה הגורמת לו להתעלף מידי פעם, היא גם עוררה בו כוח מסתורי – עיניים מיסטיות המאפשרות לו לראות קווים משונים המייצגים את ה"מוות" של כל אובייקט בשדה הראיה שלו. על ידי חיתוך של קו כזה יכול שיקי בקלות להרוג כל אדם או יצור חי, וכן "לחסל" חפצים דוממים.

לאחר פציעתו ובהוראת אביו נאלץ שיקי לעזוב את בית משפחתו ולהתגורר אצל משפחת ארימה הקרובים-רחוקים שלו. 8 שנים לאחר מכן מקבל שיקי את הידיעה על פטירתו של אביו הביולוגי וקריאה לשוב לאחוזת טוהנו, שם מחכה לו אחותו הצעירה, אקיהה, שכעת עומדת בראש המשפחה. שיקי חוזר לביתו המקורי בחשש שיהיה לו קשה להסתגל לסגנון החיים החדש באחוזה, אך צרות גדולות יותר מטרידות את מנוחתו. בעקבות שרשרת אירועים מוצא את עצמו שיקי מתחקה בעקבותיו של רוצח סדרתי המסתובב בעיר ומקבל את הכינוי "ערפד" מכיוון שהוא שותה את הדם של קורבנותיו.

הסיכויים בעד האדפטציה:

כאמור, הרימייק המצופה לנובלה הויזואלית יצר הייפ דיי גדול, ואם לסמוך על התגובות באינטרנט בלבד – קשה להכחיש שיש ביקוש רציני ושכדאי להכות בברזל כל עוד הוא חם. ב ufotable יכולים לסמוך על המעריצים הוותיקים, כמו גם מעריצים חדשים שיצטרפו כשהרימייק יגיע, שיהיה מי שילהיב ויעורר ציפיות אצל הצופים היותר קז'ואלים שאינם קוראים נובלות ויזואליות.

בנוסף, הנפשת הפתיח יכולה להעיד על הצהרת כוונות כלשהי. הסטודיו בעבר עשה זאת עבור גרסת ה PS-Vita של Fate/stay night ב 2012 ומעט זמן אחריה הוכרזו גרסאות האנימה של Unlimited Blade Works ו Heaven's Feel מבית הסטודיו. דבר דומה קרה גם עם סדרת משחקי God Eater שקיבלו סדרת אנימה מהסטודיו.

כמו כן, אם כבר טרחו להראות את כל הדמויות הללו באנימציה, מה שבדרך כלל מצריך עבודה מוקדמת על ציורי מודלים וכו', קשה להאמין שיזרקו את הכל לפח. לסטודיו גם קיים כבר ניסיון קודם עם הנפשת קווי המוות שרואה שיקי, אלו גם מופיעים ב Kara no Kyoukai, כך שלכל הפחות יש להם כבר חלק מהמרכיבים להתחלת העבודה על הפרויקט.

ודבר אחרון שהוא כנראה לא באמת שיקול אבל כי היה מצונזר ממילא – אבל בהנחה שתהיה אנימה חדשה, היא ככל הנראה תתבסס על הרימייק, שסביר להניח שמראש לא יכלול סצנות מין שיסבכו את העניין.

הסיכויים כנגד האדפטציה:

הבעיה העיקרית עם Tsukihime היא האורך והמבנה שלה. מדובר בנובלה ויזואלית שהיא אמנם קצרה יותר מ Fate/stay night, אך כוללת לא פחות מחמישה ראוטים שונים ועוד אחד שעתיד להתווסף ברימייק. זה אומר שאם רוצים לקבל אדפטציה מלאה יש צורך להתחייב לשישה פרויקטי אנימה שונים – התחייבות ארוכת טווח ולא פשוטה בכלל.

כמו כן, כל ראוט כזה הוא אמנם קצר יותר מאחד של Fate/stay night, כך שלא ימלא עונה של 24-25 פרקים, אבל ארוך מכדי לדחוף אותו לעונה סטנדרטית של 12-13 פרקים. ספיישלים של פרקים כפולים לא זרים לסטודיו, כמו גם סדרות סרטים ארוכות, כך שזה פתיר, אבל מדובר באתגר ללא ספק.

בעיה נוספת שעלולה לסכן את האדפטציה היא האנימה הקיימת. כבר היו החלפות סטודיואים בעבר עבור לא מעט יצירות אנימה, אבל כן ישנו עניין של זכויות יוצרים המוחזקות בינתיים אצל J.C. Staff. בתור אחד שאין לו מושג מה אומר החוק היפני לגבי העניין, ומהו בעצם המצב המשפטי הנוכחי, קשה לי להעריך כמה זה פתיר עבור ufotable. כן ניתן לקחת כראייה את המצב הדומה עם Fate/stay night שהייתה מוחזקת אצל סטודיו DEEN שעיבדו את שני הראוטים הראשונים שלה. במקרה הזה ufotable בחרו שלא לעבד את הראוט הראשון, לטענתם מתוך כבוד לאדפטציה של DEEN (לשני משום מה לא היה להם כבוד?), ולא ברור אם לעניין המשפטי היה חלק בהחלטה הנ"ל.

גם במקרה של Tsukihime הראוט הראשון הוא היחיד שעובד בינתיים, אבל מכיוון ששם הוא מתרכז בדמות הפופולרית ביותר בפער, קשה להאמין שדווקא עליו יבחרו לוותר (אם כי אני כבר יכול לראות את עצמי כותב בעתיד פוסט על "מאיפה להתחיל? – Tsukihime").

חלון זמן אפשרי:

הרימייק לנובלה הויזואלית צפוי להגיע כאמור בקיץ 2021. עד אז לא נראה לי סביר שאפילו תוכרז אנימה, על מנת לא לפגוע במכירות. אם כן תגיע כזו בסופו של דבר, אני מניח שניתן לצפות להכרזה עליה החל מסוף השנה או במהלך 2022.


Fate/Hollow Ataraxia

גם כן מדובר בנובלה ויזואלית שכתב קינוקו נאסו, כזו הממשיכה את Fate/stay night בקו עלילה אלטרנטיבי (כן, עוד אחד) המשלב איכשהו את שלושת המקוריים. ההבדל הגדול הוא שבעולם של Hollow Ataraxia מלחמת הגביע הקדוש הסתיימה, אך כל המאסטרים והסרבנטים נותרו בחיים איכשהו ומנהלים כעת את חייהם בשלווה בעיירה פויוקי. הגיבורים שלנו יוצאים לדייטים, עורכים קניות, מבלים בבריכה, מבשלים ובעיקר עושים חיים.

עם כל הכיף הזה, משהו נוסף וקודר יותר מתרחש בעיר במקביל, כאשר דמות נוספת אשר הקשורה למלחמת הגביע, אחת שלא יצא לה לקחת חלק במלחמה עצמה, מוצאת עצמה גם כן בפויוקי, זאת יחד עם הסרבנט החדש שלה, אוונג'ר (Avenger), ומטיילת ברחובות העיר בלילות. בנוסף על כך, נראה שהזמן בפויוקי קפא ומסיבה לא ברורה חוזר שוב ושוב לאותה הנקודה בכל פעם שעוברים ארבעה ימים.

הסיכויים בעד האדפטציה:

הטענה העיקרית למה Hollow Ataraxia צריכה להיות הפרויקט הבא של ufotable היא פשוטה: מדובר בהמשך הטבעי ביותר ל Fate/stay night שהם בדיוק סיימו את הראוט האחרון שלה. נכון שישנן סדרות Fate נוספות, אבל לא כאלו שנכתבו דווקא על ידי קינוקו נאסו כנובלה ויזואלית וקשורות באופן כל כך ישיר והדוק לסדרה המרכזית ולדמויות שלה.

גם כאן ufotable הם אלו שהנפישו את הפתיח לגרסת ה PS-Vita שיצאה ב 2014, לכן, ומכיוון שעבדו על סדרות Fate המרכזיות עד כה, רק מתבקש שאם כבר הפרויקט הזה ייצא לפועל הוא יינתן לאותו הסטודיו.

עוד עוזרת העובדה שהדמויות והיקום של Hollow Ataraxia הם כבר מזמן לא נחלת הקוראים בלבד. הדמויות החדשות שלה מהוות חלק מרכזי כבר החל מהעונה השניה של סדרת הספין אוף Fate/kaleid liner Prisma☆Illya, מופיעות במשחק הסמארטפונים הפופולרי Fate/Grand Order וכל ה setting של הסיפור הוא אחד לאחד לזה של Emiya-san Chi no Kyou no Gohan מבית ufotable עצמם. למעשה, זה אפילו קצת מביך שדווקא הסיפור המקורי ממנו יצאו אותן דמויות הוא זה שעדיין לא קיבל אנימה.

הסיכויים כנגד האדפטציה:

המוקש המרכזי באדפטציה כזו נעוץ באופי שלה, וזה משליך למעשה על כל אספקט של ההפקה.

מצופה מיצירת Fate מרכזית שכזו לקבל סגנון ויזואלי זהה לזה של Unlimited Blade Works ואחרות, וזהה גם לזה שנראה בפתיח, אבל בו זמנית צריך לזכור שברוב הזמן היא אינה קודרת או מלאת אקשן, אלא קומית ועוסקת בעיקר בסצנות Slice of Life.

זה משפיע לא רק על הוויזואליות, אלא גם על איך שהיא תתקבל על ידי המעריצים. מי שלא מכיר את המקור עשוי לחשוב ש"המשך ל Fate/stay night" פירושו מלחמת גביע נוספת ולצפות לאקשן חסר מעצורים – וכך להתאכזב.

יהיה קשה גם לתרגם את היצירה הזאת לאנימה מבחינת הקצב ואורך הפרקים. מדובר בויזו'אל נובל שהוא כחצי מהאורך של Fate/stay night כולה (שלושת הראוטים יחד) אך ללא ראוטים כלל. עם זאת, ישנן המון בחירות שנועדו לאפשר לחוות כל לופ בצורה שונה וזה עובד כסוג של משחק שהשחקן רוצה להשלים את כל החלקים שלו, אבל פחות כסיפור שצריך לייצר מומנטום ולהתקדם.

חלון זמן אפשרי:

מרגע ש ufotable סיימו עם Heaven's Feel אני מניח שכל תאריך הוא אפשרי, אבל אני מניח שלא נשמע על הצהרת כוונות לפחות עד יציאת הבלוריי (שלא תתרחש בעוד זמן רב, אז שווה לבדוק בסוף מרץ אם נאמר משהו).


Emiya-san Chi no Kyou no Gohan Season 2

ואם כבר הזכרתי אותה – הייתה כבר עונה אחת ואני רעב לעוד.

הסדרה, כאמור, מתרחשת ביקום המקביל לזה של הנובלה הויזואלית Fate/Hollow Ataraxia הממשיכה את Fate/stay night בקו זמן אלטרנטיבי. מלחמת הגביע הקדוש החמישית הסתיימה, אך משום מה הסרבנטים דווקא נשארו – ומצאו כל אחד את מקומו בעיר פויוקי השלווה מתמיד. כעת כשאין איומים לעסוק בהם, גיבורנו אמיה שירו מתפנה להגשמת חלומו – להפוך ללוחם צדק לבשל. בכל פרק מחליט שירו לנסות מתכון חדש, וריחות הבישולים מושכים לביתו אורחים מוזמנים וכאלה שמוזמנים פחות. פעמים רבות הסיטואציה מסתבכת, אך שירו מצליח בכל זאת להשתלט על המצב באמצעות האוכל המצוין שהוא מכין.

העונה הראשונה שודרה ב 2018 עם פרקים קצרים בני 13 דקות שעלו לרשת בתחילת כל חודש. היצירה מבוססת על מנגה בעלת אותו השם שנכתבה ואויירה על ידיי TAa.

הסיכויים בעד האדפטציה:

העונה הראשונה התקבלה באהבה רבה על ידי המעריצים ולא מזמן אף הוכרז משחק לקונסולת ה Switch (שאפילו צפוי להגיע למערב! אם כי נדחה בינתיים בעקבות הקורונה). אנימה חדשה במקביל למשחק יכולה לגרום לשני הפרויקטים לקדם האחד את השני בצורה הדדית.

אם תעשה באותו האופן כמו בעונה הראשונה, מדובר גם בפרויקט קצר וקל יותר מאלו שהוזכרו קודם.

הסיכויים כנגד האדפטציה:

כמעט ולא קיים טיעון כנגד. המנגה עוד ממשיכה, כך שעקרונית אין מניעה מלעבד את המשך הסיפור. ההמכשול היחיד הוא כמות התוכן הזמין כעת לעיבוד, שאני לא ממש יודע כמה ממנו קיים, פשוט כי התרגום לאנגלית לא נראה שקיים מעבר לצ'אפטרים ראשונים.

חלון זמן אפשרי:

כאמור, כתלות בכמות הצ'אפטרים שהצטברו במנגה, אז קשה להעריך. כמו כן, העונה הראשונה שודרה בזמן שבין סרטי Heaven's Feel כמעין דרך להשאיר את הפרנצ'ייז בתודעה. סביר להניח שאם תהיה עונה שניה גם היא תתלווה לפרויקט אחר מהרשימה בצורה דומה.


Fate/stay night – Fate route

מדובר על רימייק לאנימה מ 2006, זו על הראוט הראשון של Fate/stay night, שאת פרקיה אני סוקר בשבועות האחרונים.

למי שלא מכיר (מניח שאין הרבה כאלה שקוראים את הכתבה הזאת), Fate/stay night מספרת את סיפורו של אמיה שירו, נער צעיר החיי בעיר בדיונית בשם פויוקי. בילדותו איבד שירו את משפחתו בשריפה שפרצה בעיר, ורגע לפני שחשב שגם הוא עצמו לא ייצא בחיים, הציל אותו מכשף בשם קיריטסוגו. לאחר האירוע אימץ קיריטסוגו את שירו והחל ללמד אותו יסודות הקסם. שירו, שראה בקיריטסוגו גיבור, שאף להיות כמוהו ושם לעצמו למטרה להיות גם הוא יום אחד גיבור שילחם למען הצדק.

כמה שנים לאחר מכן, נקלע שירו אל מלחמת הגביע הקדוש (החמישית במספר) אליה הוא נבחר בתור מאסטר מבלי שידע על כך. שירו מחליט להילחם כדי למנוע מהגביע הקדוש להגיע אל הידיים הלא נכונות ולמנוע אסון דומה לזה שחווה בתור ילד.

ישנם שלושה ראוטים לויז'ואל נובל עליו מבוסס הסיפור, שלושם כבר קיבלו אדפטציה לאנימה, אך זו מ 2006 שכיסתה את הראוט הראשון לא נעשתה על ידי ufotable, אלא על ידי סטודיו DEEN. היא מעולם לא הייתה נחשב אדפטציה טובה במיוחד, אבל הסדרות החדשות יותר של ufotable הציבו סטנדרט כה גבוה עד שאנשים כבר נוהגים להמליץ להימנע ממנה לחלוטין (אני פחות מסכים. לפרטים ניתן לקרוא את הכתבה "מאיפה להתחיל? – Fate").

הסיכויים בעד האדפטציה:

מעבר לדיון על איכותה של הסדרה הישנה, ברור מאליו שרימייק מבית ufotable יהיה פשוט חלום עבור כל מי שאהב את הראוט הזה ורוצה לראות אותו באנימציה כמו שצריך. המעריצים רוצים את זה וגם אני, כנראה יותר מכל דבר אחר ברשימה.

יתרון נוסף הוא שמדובר בראוט הראשון, לכן אנימה כזו לא תדרוש שום ידע קודם ויכולה למשוך קהל חדש בקלות, כמו גם לתקן את העוולה בכל הקשור לסדר היציאה ולאפשר לאנשים לחוות את הסיפור של Fate באנימה, בסדר המקורי והנכון מבלי לפנות למדיומים אחרים.

גם עבור צופים וותיקים, לפחות אלו שאהבו את Fate/Zero, מדובר בסיפור הסוגר חלק מהקצוות של הסדרה ההיא ונותן לדמויות שלה סגירת מעגל יותר הולמת מאשר שקיבלו בראוטים אחרים. זה נכון בעיקר עבור סייבר – והיא הרי מהווה את המאסקוט של הפרנצ'ייז כולו (או אפילו של Type-Moon כולה).

הסיכויים כנגד האדפטציה:

בסופו של דבר מדובר בגחמה של המעריצים האדוקים בלבד. עם כל החגיגות בדבר סיומה של Fate/stay night עם Heaven's Feel, צריכה להיות סיבה ממש טובה עבור ufotable לרצות לחזור אחורה ולעבד סיפור קודם. מעריצים שדבקו באנימה בלבד ושדילגו על הסיפור וצפו בסדרות Fate האחרות כבר לא ימצאו יותר מדי מה לחפש באנימה שכזו. כל הטוויסטים והתגליות הגדולות כבר ספויילרו ב Fate/Zero ואחרות התייחסו אליהן כמובן מאליו, כך שסביר יהיה מבחינת ufotable לחשוב שכבר אין לסיפור הזה הרבה מה להציע לקהל שלהם.

בנוסף, כמו שנאמר קודם לכן, ישנו עניין זכויות היוצרים/הכבוד שמעניק הסטודיו לאדפטציה הישנה, שכרגע לא נראה שיאפשר לסטודיו לפתוח בפרויקט שכזה. גם קינוקו נאסו, היוצר המקורי, התראיין לאחרונה והביע הערכה כלפי אותה אנימה ישנה, ובראיונות קודמים אמר שאם ירצו לבצע רימייק, יתכן וירצה לשכתב את הראוט כולו – ומי שעוקב אחר יצירותיו יודע שזה לא משהו שצפוי להעסיק אותו בשנים הקרובות (בוודאי לא כש Tsukihime ו Fate/Grand Order בתמונה).

חלון זמן אפשרי:

אם להאמין שנאסו ירצה לשכתב את זה – לא בשנים הקרובות. אם יעשו אדפטציה לראוט כמו שהוא – כל זמן הוא אפשרי, אבל הסיכויים כרגע נראים נמוכים.


Mahoutsukai no Yoru

כנראה שם פחות מוכר מהקודמים ברשימה, אבל מדובר בויז'ואל נוסף של קינוקו נאסו שיצא ב 2012 ומהווה רימייק לסיפור שכתב בתחילת דרכו בשנות ה 90 (בהשראת אוונגליון, לא פחות).

העלילה מתרחשת בשנות ה 80 המאוחרות וסובבת סביב אאוקו אאוזאקי (הסנסיי המופיעה בפרולוג של Tsukihime), מכשפה צעירה המתחילה ללמוד קסם. משפחתה אמונה על הגנת העיר ואאוקו מיועדת לעמוד גם היא במשימה. פולשים מצליחים לחדור את מחסום הקסם ולהסתנן פנימה, אז אאוקו ומורתה, אליס, יוצאות לחקור את העניין. כשהן תחת מתקפה השתיים רואות נער צעיר, שוג'ורו שיזוקי, שלא אמור היה לחזות בקסם ולהישאר בחיים.

הסיכויים בעד האדפטציה:

כאמור, הדמות הראשית מופיעה גם ב Tsukihime ופופולרית מאוד בקרב מעריצי Type-Moon האדוקים. הויז'ואל נובל עצמו דיי הצליח ביפן ואף מתוכננים לו כבר המשכים.

מעבר לכך, הויזואליות שלו היא כה מושקעת עד שיהיה בלתי מתקבל על הדעת שב Type-Moon, אם אי פעם ירצו להפוך את הסיפור לאנימה, יתנו את הפרויקט לסטודיו אחר מלבד ufotable.

הסיכויים נגד האדפטציה:

כרגע לפחות, לא מדובר בפרויקט בעל ביקוש רב כמו הקודמים ברשימה. ביפן הויז'ואל נובל אמנם הצליח, אבל במערב קהל המעריצים שלו כמעט ולא קיים. הסיבה היא פשוטה – כמו רוב היצירות של Type-Moon, אין הפצה רשמית באנגלית, אבל גם תרגום מעריצים עדיין יש (עובדים עליו, אבל זה תהליך שמתמשך כבר שנים וטרם הושלם). אני בעצמי עוד לא קראתי ומשתוקק לרגע בו זה יתאפשר לי, אבל עד שהקהל מעבר לים יכיר את היצירה – אנו תלויים בעיקר ברעש שיעשו היפניים.

יתכן שגם מתכוונים לחכות שההמשכים המתכוננים ייצאו לאור לפני שיתחילו בכלל לדבר על אנימה, תהליך שיכול לקחת עוד שנים ארוכות.

חלון זמן אפשרי:

כנראה שלא בשנים הקרובות, אבל אסתפק גם בויז'ואל נובל באנגלית אם אפשר.


Girls' Work

בניגוד לאחרים ברשימה, מדובר בפרויקט שכבר הוכרז שיקבל אנימה מ ufotable, ולמען האמת הפרויקט עצמו הוא אנימה. הויז'ואל נובל הוכרז עוד ב 2008 ומאז לא נשמע ציוץ לגביו מלבד ההחלטה שהתקבלה ב 2010 להוציא אותו פשוט כאנימה. לא ידוע ממש פרטים מלבד העובדה שהסיפור מתרחש בגרסה של שינג'וקו שאיכשהו התאחדה עם פריז ונקראת "העיר שחולמת".

אז סיכויים בעד ונגד אין ממש טעם לכתוב, וגם אין בדיוק ממה להתרשם או לפתח ציפיות כרגע, אבל לגבי חלון זמן אפשרי – מניח שעדיף לשכוח מזה בינתיים.

תגובה אחת בנושא “Type-Moon x ufotable – הפרויקט הבא?

  1. אני רק מחכה שהלייט נובל של קרה נו קיוקאי יקבל לייסנס במערב
    וכן עיבוד לרואוט הראשון יהיה קטלני

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s